مقالات

چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری یکی از خدمات گروه طراحان اطلس است. هنگامی که شما میخواهید متنی بزرگ را به سر در مغازه ، خانه ، خیابان و … بزنید میتوانید از بنر استفاده کنید. از قدیم برای اهداف مختلفی از بنر استفاده میشده است و با مرور زمان کیفیت ، طرح و جنس بنر ها تغییر کرده است .  بنر ها در سایز و ابعاد مختلفی چاپ میشوند و با توجه به اهداف مختلف انواع مختلفی دارند. در زیر به چند مدل  از این بنر ها اشاره میکنیم.

انواع چاپ بنر

  • چاپ بنر حج
  • چاپ بنر تسلیت
  • چاپ بنر تبلیغاتی
  • چاپ بنر جشن
  • چاپ بنر انتخاباتی
  • چاپ بنر عزاداری و هیات
  • و……

ممکن است شما در شرایطی قرار بگیرید که در کمترین زمان ممکن به یک بنر خوب نیاز داشته باشید ، در این صورت میتوانید از خدمات چاپ بنر ما استفاده کنید. این نوع چاپ برای مراسم های خاص بسیار پرکاربرد است  و مناسب برای زمانی است که وقت کافی ندارید و میخواهید در اسرع وقت بنر خود را چاپ کنید.

در چاپ بنر فوری نگران کاهش کیفیت نباشید . گروه طراحان اطلس این اطمینان را به شما میدهد که بنری با کیفیت به برای شما چاپ میکند.

از آن جایی که اکثر بنر ها در فضای باز و بیرون در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف قرار میگیرد ، جنس آن بسیار حائز اهمیت است و باید مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف باشد.

ما برای چاپ بنر شما از از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته استفاده میکنیم زیرا رضایت مشتری در درجه اول قرار دارد.

شما میتوانید بنر مورد نظرتان را خودتان طراحی کنید و سپس فایل مورد نظرتان را به ما داده تا برای شما چاپ کنیم. لازم است بدانید برای این کار باید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر فوری با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.