مقالات

چاپ بنر غرب تهران

چاپ بنر غرب تهران

در مجموعه تخصصی گروه طراحان اطلس انواع بنر و فلکسی در طرح ها و سایز های مختلف طراحی و چاپ میشود . اگر شما در مناطق غربی تهران زندگی میکنید و میخواهید از خدمات طراحی و چاپ بنر غرب تهران استفاده کنید با ما همراه باشید.

بنر ها از گذشته در جنس و طرح های مختلف مورد استفاده قرار میگرفته و افراد مختلف با توجه به هدفشان یکی از انواع بنر را سفارش میدانند . بنرها به دلیل نوع متریال و دستگاه چاپ مخصوص خود از قیمت بسیار پایین تری نسبت به پلات و لمینت برخوردارند .  بنر ها انواع و کاربرد متفاوتی دارند که در زیر به آن اشاره میکنیم.

  • بنر انتخابات
  • بنر تبلیغات
  • بنر ترحیم
  • بنر حج
  • بنر جشن
  • و….

شما میتوانید هر یک از انواع بنر مورد نظرتان را در چاپ بنر غرب تهران سفارش دهید . گروه طراحان اطلس هر طرحی که شما مدنظر دارید را با بالاترین کیفیت ، همراه با سایز دلخواهتان  و در کمترین زمان  برای شما طراحی و چاپ میکند.

همچنین شما میتوانید خودتان طرحی را آماده کرده و فایل آن را برای ما ارسال کنید تا طراحان ما آن را برای شما چاپ کنند.

اگر شما قصد دارید بنر خود را در فضای بیرون نصب کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید :

  • بنر ها عموماً در محیط های بزرگ و باز ، یا در بالای ساختمان ها و مراکز تجاری نصب می شوند و در کل فاصله ی زیادی با مخاطبان و عابران دارند. بدیهی است که وقتی تبلیغاتتان دور از مخاطب قرار دارد، باید از محتوای خلاصه شده و بزرگ استفاده نمایید. همچنین تصاویر مورد استفاده در کار، بهتر است کم ولی ابعاد بزرگی داشته باشند.
  • در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.

یک چاپ بنر بی کیفیت و ارزان میتواند پول شما را هدر داده و شما دوباره مجبور به چاپ بنر اصولی شوید. ما این تضمین را به شما خواهیم داد که بنری مناسب با کسب و کار شما را طراحی میکنیم . نوع دستگاه چاپ بنر در بالا بردن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد، به این معنی که اگر شما برای چاپ خود از بنر ‏مرغوب استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ می‌کنید دارای کیفیت پایین چاپ باشد، کار شما از کیفیت بالایی برخوردار ‏نخواهد بود.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر فوری با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

 

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.