مقالات

چاپ بنر شبانه روزی

چاپ بنر شبانه روزی

در چاپ بنر شبانه روزی ، گروه طراحان اطلس به صورت ۲۴ ساعته به شما خدمت رسانی میکنند. چاپ بنر از جمله رایج ترین خدمات ما است که با کیفیت و سرعت بالا برای مشتریان فراهم میشود.

ممکن است شما در طول شب و یکباره خبر فوت یکی از آشنایانتان را بشنوید و یا به طور ناگهانی خبر برگشت دوستتان از سفر را متوجه شوید که زمان پروازش تغییر کرده ، در این زمان دیگر شما نمیتوانید در زمانی مناسب اقدام به تهیه و چاپ بنر کنید و نیاز به چاپ بنر فوری دارید تا در کمترین زمان بنر خود را تحویل بگیرید .در این مواقع اضطراری شما میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

چاپ بنر فوری

اصلا نگران زمان تحویل بنر مورد نظر خود نباشید ، در گذشته از بنر های پارچه ای که توسط خطاطان نوشته میشد استفاده میکردند به همین دلیل نمیتوانستند بنر شما را در فرصت کم تحویلتان دهند، ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های گرافیکی جدید میتوان بنر های مختلف با متن و طرح دلخواه شما را در کمترین زمان ممکن چاپ کرد.

گروه طراحان اطلس انوع بنر های مختلف همچون جشن ، حج ، تسلیت و … را مناسب با سلیقه شما در سرتاسر تهران چاپ و ارسال میکند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا از خدمات چاپ بنر شبانه روزی ما استفاده کنید.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر شبانه روزی با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.