مقالات

چاپ بنر دوطرفه (دورو )

چاپ بنر دوطرفه

بنر دوطرفه یا دورو ،  یکی از انواع چاپ بنر است که میتوان طرح دلخواه شما را در هر دو سطح آن چاپ کرد. این بنر ها بسیار مناسب برای پارک ها ، جاده ها و خیابان های دو طرفه است زیرا مخاطبان در هر سمتی که باشند میتوانند بنر شما را مشاهده کنند. به همین دلیل شما دیگر نیازی برای چاپ دو عدد بنر ندارید . پس اگر میخواهید بنری داشته باشید که در مسیر های دوطرفه از دو سو دیده شود بهترین گزینه چاپ بنر دوطرفه است.

لایه ای در میان این بنر وجود دارد که باعث عدم عبور نور و همچنین عدم ایجاد سایه میشود. به خاطر وجود همین لایه تصاویر در هر دو سمت بنر به خوبی و واضح قابل مشاهده است.

بنر دو طرفه به گونه ای طراحی شده است که ضخامت و مقاومت کششی بالاتری نسبت به سایر بنر ها دارد.

چاپ بنر دورو

کاربرد چاپ بنر دوطرفه یا بنر دورو

  • کم هزینه
  • چاپ بنر در سایز دلخواه شما
  • کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر باد ، رطوبت و نور خورسید.
  • مقاومت کششی بالا
  • قابلیت شست و شو
  • امکان مشاهده تصاویر در هر دو طرف بنر بدون ایجاد سایه

گروه طراحان اطلس انواع بنر های مختلف را در سایز و ابعاد دلخواه شما چاپ میکند و شما هیچ محدودیتی ندارید . همچنین ما مطابق با سیلقه شما نقش یا مدل موردنظرتان را طراحی میکنیم.

اگر شما قصد دارید طرح مورد نظرتان را خودتان طراحی کنید و به ما بدهید لازم است که طرح بسیار با کیفیت و همچنین با فرمت های Tiff و PSD باشد.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر دوطرفه با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.