مقالات

چاپ بنر در تهرانپارس

چاپ بنر در تهرانپارس

اگر به دنبال شرکتی هستید که چاپ بنر در تهرانپارس را انجام دهد ، گروه طراحان اطلس از جمله شرکتهایی می باشد که شما عزیزان می توانید با مناسبترین هزینه چاپ بنر مورد نظر خود را به آنها بسپارید.

چاپ بنر تبلیغاتی در واقع ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک جهت جلب توجه افراد به وجود می آید.

استفاده از جملات زیبا و آراسته ، طراحی منحصر به فرد از جمله روشهایی است که باعث جذب مشتریان می شود.

معمولا هزینه طراحی و چاپ بنرها از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

بنرها از لحاظ سایز و یا افقی و عمودی بودن و نیز از لحاظ دیجیتالی یا چاپی بودن به دسته های زیر تقسیم می شوند:

انواع بنر

بنرهای دیجیتالی

بنرهای دیجیتالی براساس طول و عرضشان در واحد پیکسل به انواع مختلف تقسیم می گردند.برخی از بنرها به صورت ثابت و برخی به صورت فلش یا تصاویر متحرک یا در برخی موارد چرخان، طراحی می گردند. بنرهای دیجیتالی در صفحات وب و صفحات دیجیتالی نمایش داده می شوند و اغلب آنها دارای یک عنصر چشمک زن در درون خود می باشند. وجه مشخصه بنرهای دیجیتالی همان چشمک زن بودن آنها می باشد. برخی از آنها به صورت thumbnail یا کوچک بوده که به تمبر پستی نیز شهرت دارند و معمولا در حواشی و کناره های صفحات دیجیتال و وب سایت ها، قرار داده می شوند. اما بنرهای بزرگ که سایز استاندارد آن ۴۶۸ و یا ۱۲۰ پیکسل پهنا و ۶۰ پیکسل ارتفاع می باشد، در قمست های اصلی سایت مثلا در هدر یا سردر سایت قرار داده می شوند و از بنرهای درشت محسوب می شوند.

بنرهای دیجیتالی گاهی در وب سایت های پربازدید برای آگهی، گذاشته می شوند و گاهی هم از طریق وب سایت های آگهی دهنده و مخصوص تبلیغات، در معرض نمایش قرار داده می شود.

بنرهای چاپی

تمامی تعریف هایی که برای بنرهای دیجیتالی وجود دارد در بنرهای چاپی نیز صادق است، با این تفاوت که بنرهای چاپی متحرک و چرخان یا چشمک زن نیستند و به صورت ثابت طراحی می شوند. از آنجاکه قابلیت جلب مخاطب از طریق تحرک و چشمک زنی را ندارند، باید توسط رنگ ها و المانهایی مناسب، نظر مخاطب را به خود جلب نمایند.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2r0ulh’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
در صورت تمایل جهت ثبت سفارش چاپ بنر میتوانید با کارشناسان ما در گروه طراحان اطلس تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰
[/av_notification]

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.