مقالات

چاپ بنر حجاج

چاپ بنر حجاج

یکی از خدمات گروه طراحان اطلس چاپ بنر حجاج است. هر ساله با برگزاری مراسم حج در مکه ، خویشاوندان و نزدیکان حجاج به فکر خوش آمد گویی و چاب بنر برای این عزیزان می افتند.  هر چه این بنر ها با کیفیت و متن آن زیباتر باشد ، بیشتر جلب توجه کرده و نمایان تر است .

در گذشته از بنر های پارچه ای استفاده میشد که توسط هنرمندان و خطاطان عزیر طراحی میشدند .اما با پیشرفت تکنولوژی و طرح های گرافیکی جدید ، طرح های قدیمی جای خود را به طراحان گرافیست کامپیوتری دادند.

به همین دلیل گروه طراحان اطلس سرویسی جامع را در چاپ بنر حجاج برای شما فراهم کرده تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ، بهترین خدمات چاپ بنر را دریافت کنید .

اگر شما درخواست چاپ بنر فوری را دارید اصلا نگران نباشید چراکه میتوانید از طرح های آماده ما استفاده کنید . ما برای این دسته از عزیزان طرح هایی را از پیش آماده کرده ایم تا بتوانند در زمان خود صرفه جویی کنند ، این نکته را بدانید متن این بنر ها کاملا قابل تغییر است و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود متنی دیگر در اختیار ما قرار دهید.

همچنین اگر شما عجله ای در چاپ بنر ندارید میتوانید با طراحان ما یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشید و طرح مورد نظر خود را بیان و سپس چاپ کنید .

مجموعه ما قبل از چاپ بنر ، طرح و متن نهایی را برای شما ارسال میکنند و پس از تایید بنر برای شما چاپ خواهد شد .در این مرحله دقت داشته باشید چرا که پس از چاپ بنر امکان تغییر متن و طرح وجود نخواهد داشت.

چاپ بنر حج

خدمات چاپ بنر حجاج

در کنار چاپ بنر ما خدمات دیگری نیز ارائه میدهیم.

پانچ :حلقه‌های فلزی می‌باشد که در چهار گوشه بنر نصب می‌شود. اگر بخواهید بنر خود را با استفاده از طناب نصب نمایید کاربرد دارد.

پایه استند: سازه ایست که بنر بر روی آن نصب می شود و به جهت سبک و قابل حمل بودن می‌توان آن را در محل مورد نظر استفاده نمود.

نصب در محل: شرکت چاپ و تبلیغات اطلس جهت رفاه حال مشتریان گرامی امکان ارسال و نصب بنرهای خیر مقدم و تسلیت را در محل دلخواه شما فراهم نموده است.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر حج با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.