مقالات

چاپ بنر تولد

چاپ بنر تولد

چاپ بنر تولد یکی از پرطرفدارترین خدمات گروه طراحان اطلس است . این مجموعه با طراحی مدرن و بی نظیر بنر های تولد و مناسبتی به جشن شما جلوه خاصی میبخشد و باعث میشود خاطره آن تا مدتی در ذهن شما به زیبایی تداعی شود.

این روزها جشن تولد ها نسبت به قدیم تغییرات چشمگیری کرده و همه افراد دوست دارند بهترین و مجلل ترین جشن تولد را داشته باشند .

از این رو یکی از چیزهایی که میتوان در دیزاین و تم تولد از آن استفاده کرد چاپ بنر تولد است . بنر تولد به صورت متداول در جشن های تولد کودک و بزرگسال مورد استفاده قرار میگیرد.

محل نصب این بنر ها میتواند زیر میز و یا دیوار پشت سرتان و یا هر جای دیگری که میخواهید باشد.

چاپ بنر تولد برای سنین مختلف

شما در هر سن و سالی که باشید میتوانید یک بنر تولد زیبا سفارش دهید . در واقع چاپ بنر هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و شما مطابق با سلیقه خود میتوانید طرحی را انتخاب کنید و به طراحان گروه اطلس بسپارید و ما برای شما با بهترین کیفیت چاپ میکنیم.

از مزایای چاپ بنر تولد میتوانیم به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب طرح کاملا مطابق با سلیقه شما صورت میگیرد و شما میتوانید با توجه به تم جشن تولد خود از هر رنگ و طرحی استفاده کنید. شما میتوانید از طرح های کارتونی ، طرح های لاکچری و همچنین عکس خود برای طراحی و چاپ بنر استفاده کنید.

همچنین برای انتخاب طرح مناسب میتوانید از طراحان حرفه ای ما کمک بگیرید و از پیشنهادات آن ها استفاده کنید.

[av_notification title=’توجه’ icon_select=’yes’ icon=’ue83f’ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-2xkejz’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
برای سفارش و چاپ بنر تولد با شماره های زیر تماس بگیرید.
شعبه شرق : ۰۲۱۷۷۸۷۸۰۲۰ – ۰۹۱۲۴۶۶۶۴۶۹

–  شعبه غرب : ۰۲۱۴۴۰۵۷۳۰۰
[/av_notification]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.